Podíly návštěvníků podle domén 2. úrovně
Publikováno 10. února 2004 • 1 min. čtení • 121 slovTo hlavní už zmínil Yuhů. Já k tomu ještě dodám upřesnění. Filtr je podobný jako u refererů, tj. nepočítají se záznamy z kategorií Anglicky a Erotika. Jinak se skutečně neměří na unikátní uživatele, ale návštěvy. Čímž, jak Dušan zmiňuje, je zohledněn nejen celkový počet, ale též aktivita zákazníků jednotlivých providerů. K jeho tabulce za neděli připojuji pro ukázku TOP10 ze včerejška (pondělí 9.2.2004).
| Doména | Podíl |
|---|---|
| 1. vol.cz | 4.72 % |
| 2. tiscali.cz | 4.29 % |
| 3. iol.cz | 4.17 % |
| 4. mistral.cz | 3.78 % |
| 5. eurotel.cz | 2.76 % |
| 6. aol.com | 2.28 % |
| 7. contactel.net | 2.11 % |
| 8. indos.cz | 2.08 % |
| 9. contactel.cz | 1.89 % |
| 10. karneval.cz | 1.29 % |
Rozdíl je vidět hlavně v poklesu podílu velkých providerů ve prospěch připojení ze škol a firem.